آخرین اخبار امور آموزش

25آبانامور تحصیلات تکمیلی
  • 1518
  • .
  • .

امور تحصیلات تکمیلی
مسئول: (سرکار خانم عرب)

شرح وظایف:

  1. دریافت فهرست پذیرفته شدگان تحصیلات تکمیلی(آزمونهای کارشناسی ارشد-دکترای تخصصی(Ph.D)-دستیاری-فوق تخصص-فلوشیپ) از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و مرکز سنجش آموزش پزشکی
  2. ثبت نام و پذیرش دانشجویان دوره های مختلف تحصیلات تکمیلی(کارشناسی ارشد-دکترای تخصصی(Ph.D)-دستیاری-فوق تخصص-فلوشیپ)
  3. تشکیل پرونده دانشجویی (دریافت معرفی نامه معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه با ارائه کپی مجوز تحصیل از یگان خدمتی ، دریافت مدارک آموزشی مقطع قبلی ، کپی کارت ملی ، شناسنامه ، عکس ،کارنامه قبولی و کنترل با لیست پذیرفته شدگان)
  4. تخصیص شماره دانشجویی و وارد کردن اطلاعات در سامانه سما
  5. معرفی دانشجویان به دانشکده مربوطه و صدور کارت دانشجویی
  6. تنظیم قراردادهای آموزشی پذیرفته شدگان
  7. پیگیری اجرای مصوبات شوراهای تخصصی تحصیلات تکمیلی دانشگاه
  8. کنترل و نظارت بر عملکرد دانشکده های تابعه و واحدهای تحت امر
  9. صدور گواهی اشتغال به تحصیل جهت انجام امور مربوط به تحصیل
  10. صدور نامه به دانشکده مربوطه جهت دانشجویان خواهان مرخصی تحصیلی ، انصراف از تحصیل و ...
  11. بررسی کلیه پرونده های دانشجویان فارغ التحصیل مقاطع تحصیلات تکمیلی جهت رفع نقایص پرونده و نامه نگاری های مربوطه (تاییدیه تحصیلی ، لیست قبولی ، تعهد محضری، نمرات بورد و پره بورد و دانشنامه و گواهینامه)
  12. محاسبه مالی پرونده های دانشجویان شهریه پرداز
  13. ارائه آمارهای مربوط به دانشجویان شاغل به تحصیل در مقاطع مختلف تحصیلی
  14. انجام امور مربوط به تشکیل پرونده ، ثبت نام و فارغ التحصیلی کلیه دانشجویان بورسیه سپاه درسایر دانشگاه ها
  15. انجام سایر امور محوله تخصصی بنا به دستور

ساعت حضور : شنبه ، دوشنبه  و چهارشنبه  ساعت 8 الی 14

                         و  یکشنبه ، سه شنبه ساعت 8 الی 16/30

تلفن تماس : 87555547021-


فرآیند ثبت نام

1.گرفتن مجوز ثبت نام از محل خدمت

2.مراجعه به معاونت فرهنگی و دانشجویی و اخذ نامه معرفی به آموزش

3.تشکیل پرونده با ارائه مدارک لازم ثبت نام و ثبت در سامانه سما

4.معرفی از تحصیلات تکمیلی به دانشکده و صدور کارت دانشجویی

                                       5.انتخاب واحد در سامانه سما    
 


       

فرآیند میهمانی دستیار

1.درخواست میهمانی توسط دستیار با ارائه نامه موافقت میهمانی از دانشگاه مبداء شامل موافقت(گروه و دانشکده و دانشگاه)

2. ارسال نامه درخواست اعلام نظر به دانشکده پزشکی با نامه های موافقت پیوستی در دانشگاه مقصد

3.دریافت نامه موافقت گروه توسط دانشکده پزشکی و ارسال به آموزش دانشگاه مقصد

4.اعلام به دستیار و ارسال نامه موافقت میهمانی از دانشگاه مقصد به دانشگاه مبداء

5.مراجعه دستیار جهت تشکیل پرونده میهمانی و معرفی به حفاظت اطلاعات

6.دریافت استعلام حفاظتی و معرفی به دانشکده پزشکی پس از ثبت در سامانه سما


فرآیند انتقال دستیار

1.ثبت اطلاعات در سامانه نقل و انتقال وزارت بهداشت توسط دستیار از دانشگاه مبداء

2. ارسال نامه درخواست اعلام نظر انتقال دستیار به دانشکده پزشکی در دانشگاه مقصد

3.دریافت اعلام نظر دانشکده و در صورت موافقت انتقالی دانشگاه مقصد  ثبت در سامانه وزارت توسط کارشناس تحصیلات تکمیلی

4.بررسی سامانه توسط دستیار جهت موافقت دانشگاه مقصد و مبداء و وزارت بهداشت

5.مراجعه دستیار جهت تشکیل پرونده انتقالی به تحصیلات تکمیلی

6. ارسال استعلام به حفاظت اطلاعات و گزینش دانشگاه

7.دریافت استعلام حفاظتی و گزینشی و مدارک ثبت نامی

8.درخواست پرونده دستیار انتقالی از دانشگاه مبداء

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیــو
1396/12/12 شنبه

تهران ، میدان ونک ، خیابان ملاصدرا

       87550000 - 021

ساختار و مراکز

لینک های مرتبط

مجلات دانشگاه

.کلیه حقــوق این وبسایت بــرای دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله محفوظ می باشد