امور تحصیلات تکمیلی
مسئول: (سرکار خانم عرب)
شرح وظایف:
- دریافت فهرست پذیرفته شدگان تحصیلات تکمیلی(آزمونهای کارشناسی ارشد-دکترای تخصصی(Ph.D)-دستیاری-فوق تخصص-فلوشیپ) از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و مرکز سنجش آموزش پزشکی
- ثبت نام و پذیرش دانشجویان دوره های مختلف تحصیلات تکمیلی(کارشناسی ارشد-دکترای تخصصی(Ph.D)-دستیاری-فوق تخصص-فلوشیپ)
- تشکیل پرونده دانشجویی (دریافت معرفی نامه معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه با ارائه کپی مجوز تحصیل از یگان خدمتی ، دریافت مدارک آموزشی مقطع قبلی ، کپی کارت ملی ، شناسنامه ، عکس ،کارنامه قبولی و کنترل با لیست پذیرفته شدگان)
- تخصیص شماره دانشجویی و وارد کردن اطلاعات در سامانه سما
- معرفی دانشجویان به دانشکده مربوطه و صدور کارت دانشجویی
- تنظیم قراردادهای آموزشی پذیرفته شدگان
- پیگیری اجرای مصوبات شوراهای تخصصی تحصیلات تکمیلی دانشگاه
- کنترل و نظارت بر عملکرد دانشکده های تابعه و واحدهای تحت امر
- صدور گواهی اشتغال به تحصیل جهت انجام امور مربوط به تحصیل
- صدور نامه به دانشکده مربوطه جهت دانشجویان خواهان مرخصی تحصیلی ، انصراف از تحصیل و ...
- بررسی کلیه پرونده های دانشجویان فارغ التحصیل مقاطع تحصیلات تکمیلی جهت رفع نقایص پرونده و نامه نگاری های مربوطه (تاییدیه تحصیلی ، لیست قبولی ، تعهد محضری، نمرات بورد و پره بورد و دانشنامه و گواهینامه)
- محاسبه مالی پرونده های دانشجویان شهریه پرداز
- ارائه آمارهای مربوط به دانشجویان شاغل به تحصیل در مقاطع مختلف تحصیلی
- انجام امور مربوط به تشکیل پرونده ، ثبت نام و فارغ التحصیلی کلیه دانشجویان بورسیه سپاه درسایر دانشگاه ها
- انجام سایر امور محوله تخصصی بنا به دستور
ساعت حضور : شنبه ، دوشنبه و چهارشنبه ساعت 8 الی 14
و یکشنبه ، سه شنبه ساعت 8 الی 16/30
تلفن تماس : 87555547021-
فرآیند ثبت نام
1.گرفتن مجوز ثبت نام از محل خدمت
2.مراجعه به معاونت فرهنگی و دانشجویی و اخذ نامه معرفی به آموزش
3.تشکیل پرونده با ارائه مدارک لازم ثبت نام و ثبت در سامانه سما
4.معرفی از تحصیلات تکمیلی به دانشکده و صدور کارت دانشجویی
5.انتخاب واحد در سامانه سما
فرآیند میهمانی دستیار
1.درخواست میهمانی توسط دستیار با ارائه نامه موافقت میهمانی از دانشگاه مبداء شامل موافقت(گروه و دانشکده و دانشگاه)
2. ارسال نامه درخواست اعلام نظر به دانشکده پزشکی با نامه های موافقت پیوستی در دانشگاه مقصد
3.دریافت نامه موافقت گروه توسط دانشکده پزشکی و ارسال به آموزش دانشگاه مقصد
4.اعلام به دستیار و ارسال نامه موافقت میهمانی از دانشگاه مقصد به دانشگاه مبداء
5.مراجعه دستیار جهت تشکیل پرونده میهمانی و معرفی به حفاظت اطلاعات
6.دریافت استعلام حفاظتی و معرفی به دانشکده پزشکی پس از ثبت در سامانه سما
فرآیند انتقال دستیار
1.ثبت اطلاعات در سامانه نقل و انتقال وزارت بهداشت توسط دستیار از دانشگاه مبداء
2. ارسال نامه درخواست اعلام نظر انتقال دستیار به دانشکده پزشکی در دانشگاه مقصد
3.دریافت اعلام نظر دانشکده و در صورت موافقت انتقالی دانشگاه مقصد ثبت در سامانه وزارت توسط کارشناس تحصیلات تکمیلی
4.بررسی سامانه توسط دستیار جهت موافقت دانشگاه مقصد و مبداء و وزارت بهداشت
5.مراجعه دستیار جهت تشکیل پرونده انتقالی به تحصیلات تکمیلی
6. ارسال استعلام به حفاظت اطلاعات و گزینش دانشگاه
7.دریافت استعلام حفاظتی و گزینشی و مدارک ثبت نامی
8.درخواست پرونده دستیار انتقالی از دانشگاه مبداء