داده‌ها

29ارديبهشترسالت گروه داخلی جراحی
  • 512
  • .
  • .


گروه داخلی جراحی دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی بقیه ا...(عج) با دارا بودن 11عضو
  هیأت علمی که متشکل از 4 نفر دانشیار،  6 نفر استادیار و 1 نفر مربی  در زمینه تعلیم و تربیت نیروی انسانی متخصص، مومن، متعهد، انقلابی، کارآمد و روزآمد، با ویژگی صبغه نظامی، توانمند و آماده حضور در ماموریت های سپاه، سایر نیروهای مسلح و آحاد کشور از طریق آموزش، پژوهش و توسعه دانش در حوزه علوم  سلامت، با تمرکز بر حرفه پرستاری به انجام فعالیت مشغول است.

گروه داخلی جراحی به عنوان بزرگترین گروه آموزشی دانشکده و پوشش دهنده بیشترین واحدهای دروس نظری و بالینی مقطع کارشناسی پیوسته و کارشناسی ارشد فعالیت دارد.  از سال تحصیلی 1373 با راه اندازی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته پرستاری در گرایش داخلی جراحی  و سال 1388 با راه اندازی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته پرستاری  مراقبت های ویژه گستره وظایف و فعالیت های گروه به نحو چشم گیری افزایش یافت.
از جمله سایر فعالیت های درون دانشکده ای  این گروه، مشارکت قابل توجه در پوشش  واحدهای نظری و بالینی دانشجویان مقاطع دکترای پرستاری، کارشناسی ارشد پرستاری نظامی و اورژانس ،کارشناسی پیوسته اتاق عمل ، هوشبری و کاردانی فوریت های پزشکی است.
اعضای گروه داخلی جراحی، آمادگی لازم را در راستای فعالیت های بین المللی و بین رشته ای دارا بوده و کما اینکه در این راستا فعالیت هایی را هم به ثبت رسانده اند.
رسالت گروه داخلی جراحی
تعلیم و تربیت نیروی انسانی متخصص، مومن، متعهد، انقلابی، نوآور و حرفه ای است که قادر به پیش بینی نیازهای بهداشتی رو به رشد جامعه بوده و با تکیه بر دانش جهانی، در چهارچوب مقتضیات و فرهنگ جامعه، راهکارهای مناسب ارائه داده و در این راه پیشرو باشند.
ارزش های حاکم بر گروه
گروه داخلی جراحی دانشکده با سر لوحه قرار دادن ماموریت سازمان آموزشی خود و هم راستا با برنامه راهبردی دانشکده پرستاری  در جهت تحول، رشد و شکوفایی گام بر می دارد و وظیفه خود می داند تا دانشجویانی محقق، متبحر، متعهد و توانمند را تربیت نماید لذا برخی از ارزش های حاکم بر گروه چنین است:
•           تکیه بر اخلاق حرفه ای و پزشکی
•           تکیه بر عدالت محوری
•           رعایت قوانین و مقررات حرفه ای
•           تکیه بر شایسته سالاری
•           تکیه بر مدیریت علمی و مشارکتی
•           تکیه بر جانشین پروری
•           تکیه بر ارتباط، همکاری و پاسخ گویی
دانشجویان این گروه در سه مقطع کارشناسی پرستاری، کارشناسی ارشد پرستاری داخلی جراحی، و کارشناسی ارشد پرستاری مراقبت های ویژه  با در اختیار داشتن شرایط مطلوب آموزشی، پژوهشی و دانشجویی- فرهنگی مشغول به تحصیل هستند.

 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
1399/11/1 چهارشنبه
آدرس دانشکده پرستاری:
تهران- میدان ونک- خیابان ملاصدرا- خیابان شیخ بهایی جنوبی- جنب مسجد بقیه الله (عج)- کوچه شهید نصرتی- دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج)- ساختمان پیامبر اعظم(ص)- طبقه ششم- یال شرقی- تلفکس:886000
47

ساختار و مراکز

لینک های مرتبط

مجلات دانشگاه

.کلیه حقــوق این وبسایت بــرای دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله محفوظ می باشد