آخرین اخبار و اطلاعیه ها

29مرداداطلاعیه انتخاب رشته کنکور 1402
  • 28631
  • .
  • .

باسمه تعالی
دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) / معاونت آموزش
ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی داوطلبان آزمون سراسری 1402 و با تبریک به آن دسته از داوطلبانی که نتیجه دلخواه و مطلوب خود را کسب نموده اند،  موارد مشروحه زیر به اطلاع کلیه داوطلبانی که قصد انتخاب کد رشته های دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) را دارند  می رسد:
* داوطلبان عزیز حتما به توضیحات مندرج در مقابل هر کد رشته توجه فرمایند.  شرایط پذیرش در هر رشته، در ستون توضیحات مقابل همان کد رشته قید گردیده،  و داوطلبان می بایست با مطالعه دقیق توضیحات، نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند.
* در رشته کاردانی فوریت های پزشکی، محل تحصیل پذیرفته شدگان بسته به کد رشته ای که در آن پذیرفته می شوند، در شهر های شیراز و یا مشهد خواهد بود.
* در رشته کارشناسی پرستاری، بخشی از مراحل تحصیل پذیرفته شدگان بر اساس اولویت های بومی، شرایط تحصیلی فرد و سایر شرایط، در شهرهای شیراز و یا مشهد خواهد بود.
شرایط و ضوابط دانشگاه علوم پزشکی بقیه ا...(عج) در دفترچه راهنمای سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد. لیکن به اطلاع داوطلبان محترم می رساند، کلیه پذیرفته شدگان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بقیه ا...(عج) از ابتدای ورود بصورت بورسیه به استخدام رسمی سپاه پاسداران درآمده و پس از فارغ التحصیلی نیز در مراکز آموزشی، بهداشتی و درمانی مورد نیاز، مشغول به کار خواهند شد.
زمان فراخوان مصاحبه و گزینش داوطلبان ، بعد از اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری و اتمام فرآیند انتخاب رشته، از طریق سایت سازمان سنجش و سایت دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد که نهایتا پذیرفته شدگان نهایی نیز، از میان واجدین شرایط مصاحبه و گزینش خواهند بود.
معنا و مفهوم بورسیه تحصیلی دانشگاه علوم پزشکی بقیه ا...(عج) این است که پذیرفته شدگان این دانشگاه (در تمامی رشته ها و مقاطع تحصیلی از کنکور سراسری سازمان سنجش) از بدو پذیرش و ورود و شروع به تحصیل، به استخدام رسمی سپاه پاسداران درآمده و از امکانات رفاهی نظیر خوابگاه، تغذیه، بیمه و ... در حد امکان بهره مند خواهند شد. همچنین دانشجویان این دانشگاه پس از فارغ التحصیلی نیز، متناسب با نیاز سازمانی سپاه، در مراکز آموزشی،  بهداشتی و درمانی مشخص شده در کشور مشغول به کار خواهند شد. ضمنا کلیه پذیرفته شدگان در بدو ورود یا حین تحصیل، دوره آموزش عمومی سازمانی را در یکی از مراکز آموزشی وابسته به دانشگاه طی خواهند کرد.
پذیرش در این دانشگاه همانند سایر دانشگاههای دولتی و روزانه بوده و داوطلبان می بایست هنگام انتخاب رشته، کد رشته-محل های دانشگاه علوم پزشکی بقیه ا...(عج) را از دفترچه راهنمای انتخاب رشته، انتخاب نمایند. بنابر این هیچگونه فرم پیش ثبت نام یا گزینه و تیک علاقمندی هنگام ثبت نام اولیه در سایت سازمان سنجش یا سایت دانشگاه در این رابطه وجود نداشته و ثبت نام جداگانه ای نیز برای دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) وجود ندارد.
تلفن تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر :  87555477-021                        
                                                                87555131-021
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیــو

ساختار و مراکز

لینک های مرتبط

مجلات دانشگاه

.کلیه حقــوق این وبسایت بــرای دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله محفوظ می باشد