بیمارستان نجمیه

28آبانپیام تبریک مسئول نمایندگی ولی فقیه در بیمارستان نجمیه به مناسبت روز پرستار
  • 416
  • .
  • .

خلاصه متن : به گزارش روابط عمومی بیمارستان نجمیه؛ حجت الاسلام رستمی مسئول نمایندگی ولی فقیه در بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی نجمیه میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را به جامعه پرستاران تبریک گفت.

 
متن پیام حجت الاسلام رستمی بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحيم  
خجسته سالروز میلاد باسعادت حضرت زینب کبری(س)،اسوه و الگوی پرستاری و استقامت بی نظیر در تاریخ اسلام را "که سجایای والای رفتاری، اخلاقی و عبادی او بر تارک پرفروغ آسمان ولایت چون نجمی ثاقب به بلندای ابدیت درخشان است" به پرستاران بیمارستان نجمیه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
بی تردید دربین تمامی ملکات فاضله آن بانوی پرصلابت،صبور وفداکار،ملکه پرستاری او از خاندان اهل بیت(ع)(همچون غمخواری پدر در مدینه و کوفه تاهمراز و همراهی برادر درکربلا و پرستاری قافله در شام و ...) برجسته می نمایاند و این مصداق و گواه صادقی است از حقیقت روح پرستاری و سالگشت ولادت آن "عالمه غیر معلمه" نیز یادآور نعمت گرانقدر زحمات قشری است که به تاسی از آن بزرگ پرستار اسلام، با خدمات طاقت فرسا و بی دریغشان همواره نقش بارز خود را در سلامت جسم، روح و روان جامعه اسلامی بخوبی به تصویر می کشد.
بی تردید وظیفه سنگین شما در تکمیل و اثربخش نمودن سیر درمان فریضه مقدسی است که تحقق آن جز با انگیزه الهی و ایثار میسر نخواهد بود.ازخداوند تبارک و تعالی سلامتی توفیق روزافزون را برای پرستاران بیمارستان نجمیه مسئلت می نمایم.

حجت الاسلام امیربهادر رستمی
مسئول نمایندگی ولی فقیه در بیمارستان نجمیه
 
 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیــو

ساختار و مراکز

لینک های مرتبط

مجلات دانشگاه

.کلیه حقــوق این وبسایت بــرای دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله محفوظ می باشد